Blindenfotografie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Concepten..

Ga naar beneden

Concepten.. Empty Concepten..

Bericht  Admin do mei 15, 2008 9:59 am

Concepten

Voor mijn individuele project heb ik vijf concepten waar ik nu tijdelijk aan ga werken. Deze concepten zijn tot stand gekomen door een eerste brainstorm waarin ik informatie heb verzameld hoe je een foto kan ervaren met reuk, smaak, tast en gehoor. In de tweede brainstormsessie hebben we de resultaten samengevoegd tot een concept. Tot nu toe zijn het vijf ideeën en deze ga ik uitwerken in een prototype die ik weer ga testen.

Een vraag voor mij waarom er nu zo weinig blinden mee willen werken is ook beantwoord en opgelost. Op dit moment hebben blinden niks met foto’s. Ze kunnen geen beelden vormen en daardoor vinden ze het niks. Het is niet iets tastbaars. Maar lukt mij nu wel een manier te vinden om dit voor elkaar te krijgen dan heb ik mensen die willen testen.

Graag zou ik ook deze mensen helpen om foto’s te maken. Check de conclusie waarom want het helpt blinden om visueel te communiceren.

Admin
Admin

Aantal berichten : 337
Registration date : 26-03-08

https://blindenfotografie.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum